
Het Zwitserse kwartet van The Monsters speelt al jaren de podia plat met hun explosieve mix van garage punk, trash rockabilly en primitieve rock-’n-roll. Op vrijdag 30 oktober komen ze het Waalhalla podium onveilig maken…
The Monsters hebben in de loop der jaren een cultstatus opgebouwd met hun eigenzinnige stijl en rauwe optredens. Hun muziek is smerig, compromisloos, opwindend en doordrenkt van de zweterige adrenaline. Hun albums worden sinds jaar en dag uitgebracht via het befaamde cultlabel Voodoo Rhythm Records. De thuisbasis voor de betere underground garage, trash en rock ‘n’ roll artiesten. De band rond Reverend Beatman is echter maar voor één ding gemaakt en dat is live spelen. En spelen kunnen ze, het credo ‘bloed, zweet en tranen’ is zo ongeveer voor The Monsters in het leven geroepen. Trash bonanza baby!!